Reetta haastoi seuraavaan meemiin:

Mukaan haastetut kertovat 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään sekä pelin säännöt omassa blogissaan. Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta bloggaria mukaan ja ilmoittaa haastettujen nimet. Heidän tulee myös jättää kommentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin, ja että he löytävät ohjeet omasta blogistasi.

Voivoivoi:

1. Minusta piti joskus tulla biologi tai lääkäri. Kävin jopa lukioni matemaattis-luonnontieteellisellä erikoisluokalla.
2. Olen harrastanut elämäni aikana mm. ratsastusta, kamppailulajeja ja kansantansseja.
3. Kärsin ornitofobiasta. Dvs. pelkään lintuja. Kammo juonta(nee) juurensa siitä, kun jouduin pikkupoikana maalla kukon nokkaisemaksi, kanat on edelleen pahimmassa pannassa. Paitsi kaupan pakastealtaasta hyvän marinadin ja uunin kautta lautaselle toimitetut.
4. Olen ensimmäisen (ja viimeisen) kerran toiminut suomi-venäjä -tulkkina kolmivuotiaana.
5. Lukiossa minulla oli kar-se-at amisviikset, lakkiaiskuvaan on vieläkin vähän vaikeuksia suhtautua.
6. Innostuin kansanperinteestä mm. roolipelien, Noidan käsikirjan ja Eduard Uspenskin Alas taikavirtaa -kirjan myötä.
7. Olen riehunut Kampin metroasemalla pistoolin ja haulikon kanssa.

Koska olen laiska, tyydyn haastamaan kaikki tätä lukevat bloggarit ilman eri kehoitusta.

Lopuksi pari ihan onnistunutta satunnaiskuvaa naisten käsityötalkoista Niemelästä. Kiitos Katarinan, myös minä ja kalaverkon kuudeskymmenes ensimmäinen kerros pääsimme vuorostamme kameran asiakaspuolelle.